Thanx To Those Who Hated me , Thanx To Those Who Loved me , Thanx To Those who Cared , Thanx To Those who left , Thanx To Those who stayed , Thanx To Those who Listened !!!

Sunday, September 25, 2011

Tiada Jodoh mungkin~


I WISH I COULD FORGET YOU , like i forget everything i've studied seconds  before my exam!! ='(
mungkin kesilapan yg lalu tu ta dpt na mengubat apa-apa untuk akan datang. seperti apa yg dilakukan sangat sia-sia ! saya arap saya dapat patah balik masa untuk ubah semuanya. saya tawu sumenya telah terlambat . saya dah ta dapat na ubah pape lagi untuk sume yg dah berlaku. menyesal kemudian mmg ta berguna lagi dah.
saya da tak rasa lagi pape dlm diri awak. mungkin tiada langsung kasih sayang tu. kalau setakat sebgai seorg kwn ,simpan aje la. taperlu semua tu . i have to move on!!
saya harap awak bertemu dgn org yg lebih baek dr saya sbb saya tawu saya ta layak ='(
jaga diri awak bebaek~=)
gud luck for ur life!
May God Bless U
216 just in a memories! ='((
#loveyouever!!



No comments:

Post a Comment